sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

beat goes on and on and on and on and

DSC_0137 DSC_0139 DSC_0202 DSC_0216 DSC_0181 DSC_0142 Keskiviikkona menin Julialle yöksi. Cruisailtiin satamaan pari kilsaa, oli meinaa ihan tuskan kuuma sää! Satamassa mentiin laiturille istumaan, lilluteltiin varpaita vedessä ja juteltii. Siitä sitte käytiin läheisessä kaupassa ostamassa jätskit ja lähettiin takas päin. Alko ilmakii vähän viilenemää. Käytiin taas kaupassa. Ostettiin daimkakkua, sipsejä, dominoita ja salaattivehkeet. Heitettii ne Julialle ja lähettii uimaa. Mä heitin vihdoin ja viimein mun talviturkin! En uimassa oo vuoteen käyny, mut ei se vesi ollu kovinkaa kylmää. Illalla tehtiin salaattia ja syötiin sitä tuikun valossa, katottii leffa ja juteltii melkee aamuu asti.
  Seuraavana päivänä heräiltiin yhentoista maissa, laitettii ittemme, syötiin aamupala ja pakkasin. Kahelta lähti bussi rautatieasemalle. Ennen sitä cruisailtiin taas. Rautatieasemalla olin puol kolmen aikaa, siellä oottelin junan tuloa. 14.55 lähti juna kohti Kausalaa. Pikkusiskot hyppäs puolessa välissä kyytiin. Pidettiin hauskaa mökillä porukalla, kävin uimassa again, tehtiin muurinlettuja ja syötiin makkaraa. Eka yö mökillä tänä kesänä. Yöllä kävin laiturilta kuvaamassa auringonlaskua.
  Perjantai aamuna heräsin hirveen tukkosena ja nuhasena, iski pieni flunssa muhun. Menin siitä huolimatta mummin kanssa kiertelemään etsimään mustikoita, joista mun piti ottaa valokuvia kasviota varten. Sen jälkeen syötiin, käytiin yleisellä rannalla uimassa ja lähettiin kotiin, tai no Kärkkäisen kautta käytiin ostamassa teltta ja makuupussi... koska me mennään telttailemaan maanantaina! :-) Kotona sitte palelin ja aivastelin koko illan, mut kuume ei noussu. Onneks se flunssa parantu hetkessä.
Eilen kävin lenkillä mun uusien kenkien kanssa ja tein vähän lihaskuntoa (heh ei oo pitkään aikaan tullu tehtyy mitää). Ja tietenkin täytyi kattoo Brasilia - Hollanti peli, joka päätty Hollannin voittoon :/ No jos tänään sit kannustetaan Saksa voittoon!! :-)

12 kommenttia

1. IHANIA KUVIA! :* Mistä toi on tuo alimmassa kuvassa oleva reppu? Tosi nätti! Kiva blogi sulla muutenki, jään seurailemaan ja ehkä liityn jonku ajan päästä lukijakskin.

2. aivan ihana blogi sulla, nää kuvatkin on niin nättejä! jatka vaan samaan malliin, voi olla että saatat saada musta vielä uuden lukijan ;-)

3. Kun tulin sun blogiin, olin ihan että vaaau! :o Aivan ihania kuvia + ulkoasu! ♥

4. Oii tosi hienoja kuva oot saanu ja sulla on kiva tapa kirjottaa ja kertoo asioist :)

5. sä oot ottanu kyl kivoja kuvia! varsinki toi kukkakuva on ihana<3 tosi kiva tunnelma(:

6. upeita kuvia, vautsi! oot taitava!