keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

enjoy this sunny day

minää DSC_0735 DSC_0733 DSC_0719 DSC_0725 DSC_0721 DSC_0646 DSC_0640 DSC_0706
Maanantai ja tiistai - ahkeraa kokeisiin lukua, toivottavasti panostus palkitaan. Maanantaina meni myös hermo bussikuskeihin, kuin inhottavia jotkut yksilöt voivat olla? Astun bussin ovelle, katsoo mua hetken, heiluttaa ja lähtee...äh.
Tänään on ollu kerrassaan mahtava päivä, vaikka aamu alkoikin heti fysiikankokeella. Kouluun lähtiessä vedin jalkaan nilkkurit, ihme kylläkin, koska oon kävelly lähes koko talven tennareilla. Liikkatunnilla kuntotestejen uusimisia. Multa puuttu sukkulajuoksu, jota paransin viime vuodelta. Sain kuntotesteistä 10- (johon sisältyy painon nostot, vauhditon pituushyppy, sukkulajuoksu, vatsat ja eteentaivutus). Oon ihan ylpee ittestäni, koska paransin viime vuodesta numerolla. Köksän tunnilla tehtiin piimäkakkumuffineita, nom. Koulun jälkeen lähdettiin Julian kanssa jätskille lämpimän päivän kunniaks pikkuveskulle. Oikeesti, mä olin toppatakissa ja läkähdyin sinne. Ehkä pitäis kevättakkia alkaa käyttämään. Nähtiin siinä pikkuveskulla ollessa outo lintu, tommonen sorsan tapanen, mutta mustavalkopilkullinen. Mikäköhän mahtas olla? Nyt illalla kävin vielä lenkillä. Pysyis nyt ilmat tollasina, ihan oikeesti! :-) 

3 kommenttia