tiistai 1. huhtikuuta 2014

i wanna be that


DSC_0011 DSC_0014 DSC_0760 DSC_0016 DSC_0018 DSC_0817 DSC_0818 DSC_0992-horz Perjantaina olin valinnaisliikanryhmän kans megazonessa. Meil oli kivaa, ja voin sanoo et hikikii tuli. Illalla menin Eeville ja sieltä mentii Viiville yöks, ku Viivi täytti torstaina 14-vuotta ♥ Oltiin tosi mukaval porukalla siellä maalla, minä, Eevi, Maria, Aino, Viivi ja Moona. Juteltii ja syötii paljo kaikkee hyvää, ja Marian kans suunniteltiin Viivin kissojen kaappaamista. Kymmenen aikaa yöllä lähettiin pihalle ja käveltiin Vesivehmaan lentokentälle. Tosi karmivaa oli, ku ainoona valona meil oli kännykät ja tähtitaivas, joka näytti todella upeelta! Lauantaiaamuna herättiin jo seittemältä, kaikki soiteltii vanhemmille, koska koulussa oli kodin koulupäivä. Mul oli äiskä mun puolesta koulussa. Viivin piti siivoilla sen seuraavia vieraita varten, niin me mentiin ulos valokuvaamaan. Kun lähin iltapäivällä Viiviltä, mentiin äitin kans kaupunkii hetkeks pyörii ja ostin ton ihanan kaulakorun ja helmikorvikset :-) Kotona tein illalla fetasalaattia ja sain olla rauhassa, sillä pikkusiskot ei ollu kotona.
Sunnuntaina mulla oli turnaus, josta lisäilen kuvia vaikka huomenna ja kerron enemmän! (huomenna mulla on vapaapäivä) Turnauksen jälkeen olin Lotan kanssa. Haettiin R-kioskilta ilmaset jätskit ja valokuvailtiin.
Eilen saatiin koulussa matikan- (10-), fysiikan- (9) ja terveystiedonkokeiden numerot (10-). Oon kyllä ilonen, panostus palkitaan. Illalla oli pianotutkinto harjotukset ja pääsin vasta kuuden jälkeen kotiin, enkä jaksanu postausta vääntää. Tänään ei oo tapahtunu mitään normaalista arjesta poikkeavaa... Kohta mun pitäs lähtee harjotuspeliin.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti