sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

lomaaaaaaaaaaa(ko?)

DSC_1419 DSC_1427 DSC_1590 DSC_1610 DSC_1632 DSC_1683 DSC_1712 DSC_1786
Ehheh, eipäs musta ookkaan täällä blogin puolella mitään kuulunu. Toukokuu meni tietenkin seiskaluokan loppupanostukseen ja sen lisäks oli paljon muuta ohjelmaa mm. töitä, musailta ja luokkaretki. Musailta meni ihan hyvin mun osalta ja mitä nyt videoita sieltä kateltiin niin ei kukaan ollu mokannu oikeestaan missään. Yhdeksäs toukokuuta meille muutti meidän pieni Niilo-kissa, joka on tähän mennessä kasvanut jo aika isoksi. Ihme hömelö koko poitsu. Mitäköhän muuta koko kuukauden aikana tapahtu, pää lyö aika tyhjää...
Perjantaina oli kevätjuhla, jonka meijän koulun ysit oli järkänny. Sen jälkeen menin serkuille yöks ja lauantaiaamuna kävin hakemassa tokarin. Oon tyytyväinen mun tokariin, sillä nostin kaikista eniten viime kevättokarin numeroa meijän luokassa. Koko tokarin KA oli 8.83 ja lukuaineiden 8.9. Yks kymppikin sieltä löytyi ja liikunnan numeron nostin seiskasta ysiin. Ens vuonna ois aikomus yrittää saada KA sinne ysiin, mutta nyt pitäs nauttii lomasta eikä miettii koulujuttuja, tai no mulla oli tässä nää kaksi loma päivää ja huomenna meen jo töihin.
Eilen oltiin porukalla Eevillä yötä. Pidettiin meijän perus porukalla taas hauskaa yhessä. Syötiin spagettia ja kanaa, ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä päät tyhjiks. Mites kaikkien muitten lomat alko? Mulla on itellä suht paljon suunnitelmia lomaks. Toivottavasti säät suosis meitä lomailijoita :-)

2 kommenttia