sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

4TEEN YEARS OLD

DSC_1272 DSC_1284 DSC_1280 DSC_1279 DSC_1273
Neljätoista vuotta ja reilut kaksi päivää olen tässä nyt elänyt. Perjantaina klo. 5.36 täytin 14-vuotta! Aamulla pikkusisko oli tehny mulle puuroa. Perjantaina juhlittiin mun synttäreitä kivalla porukalla meillä ulkona, sillä sää suosi meitä. Leivottiin äitin kanssa vähän kaikenlaista herkkua meille syötäväks. Eevi, Julia ja Viivi jäi yöks ja ei me muuta tehty ku syötysyötysyöty. Yöllä lähettiin tonne pihalle keskustaan kattoo onko kiska auki, että saatas jätskii, mut eipäs ollu, niin jäätiin vaa istuskelee pihalle.
Lauantaina kävi serkut ja pikkuserkut, oisittepa nähny millanen konkkaronkka täällä oli. Kuusi lasta 0-7 ikävuoden väliltä, plus minä ja mun pikkusiskot.
Tänään juhliminen päätty papan käyntiin. Sain mun mielestä tosi paljon lahjoja. Neljä lahjakorttia, leffalipun ja kaikkea muuta kivaa :-) Iltapäivällä raahauduin äitin ja pikkusiskon kanssa Karismaan, josta löysin vähän kaikkea kivaa. Shoppailureissulla sain myös niskat naksautettua ja nyt oon varmaan seittemän tuntia kitunu julmattomasta niskakivusta. No onneks burana on vähän auttanu. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti