maanantai 7. heinäkuuta 2014

TALLINNA

DSC_0001 DSC_0006 DSC_0004-horz DSC_0020 DSC_0055 DSC_0026 DSC_0081 DSC_0027 rämän-horz DSC_0030 DSC_0043 DSC_0036 Maanantaiaamuna lähettiin iskän kanssa bussilla kohti Helsinkiä. Laivassa oltiin 10.30-12.30 välinen aika. Kulutettiin se istumalla. Menimme hotelli Tallink Expressiin. Sieltä melkein suoraan vanhaankaupunkiin, josta löysin Brandy Melvillen ♥ Sillon olin älyttömän ilonen, koska en tienny että Tallinnassa on Brandya. Kävimme maanantain aikana mm. virukeskuksessa ja raatihuoneentorilla syömässä. Illalla katottiin futispelejä ja syötiin.
Tiistaiaamuna menimme hotellin aamupalalle ja sen jälkeen bussilla kauppakeskus Rocca Al Mareen, jossa shoppailin vähän, ja sieltä Kristiine Keskukseen. Rotermannissa kävin Stradivariuksessa, Bershkassa ja parissa muussakin kaupassa. Kyseisenä päivänä ei säät oikein suosinu... no mutta eipä meitä haitannu oikeestaan, sillä pyörittiin melkein kaikki kaupat läpi. Ainoa huono juttu oli, että suunnittelin valokuvaamani Tallinnaa sen päivän. Syömässä kävimme Intialaisessa. Ikinä en ennen sitä kertaa ollut käynyt syömässä intialaisessa, mutta voin sanoa että ruoka oli täydellistä. Illalla taas katottiin pelejä ja syötiin.
Keskiviikkona aamulla aamupala ja kamojen pakkaaminen. Sitte olikin ihan älyhyvä ilma, tietenkin sinä päivänä jolloin me lähettiin kotiin. Sain jonkun verran kuvia sieltä ja pääsin kuvaamaa Espanjalaista porukkaa :-) Ennen kun lähettiin terminaaliin, käytiin pizzalla ja söin vain reunat, heh ei ollu nälkä... Paluumatkan alku oltiin kannella, koska aurinko lämmitti niin ihanasti. Käytiin ostamassa vähän oreoita, joita sitten söin kotimatkalla. Kotona oltiin yhdeksän jälkeen. Hauska reissu oli kaikenkaikkiaan! Eka semmonen ulkomaanreissu, että jäin hotelliin yöks. HALUAISITTEKO OSTOKSISTA POSTAUSTA? :-)
Loppuviikon oon ollu kavereitten kanssa ja käytiin Veturissa, ei kummempia.

26 kommenttia

1. Eksyin tänne jostain syystä ja täytyy kyl sanoo että ihana ulkoasu ja upeita kuvia!

2. Tosi ihania kuvia ja uskon tekstin perusteella että oli hyvä reissukin :-)

3. Rocca Al Mare on kyl tosi kiva shoppailupaikka verrattuna esim siihen mitä meillä täällä Lahdessa on ;) Oli varmaan tosi kiva päästä käymään Tallinnassa, vaikka säät ei suosinu. Kivoja kuvia taas kerran :) Ja tee vaan ostoksista postaus :)

1. siellä oli paljo semmosii kauppoi mitä suomesta ei ees löydy .____. ja tietenkii oli, ku emmä usein pääse matkustelemaan Suomen ulkopuolelle... ja kiiitos viel! ♥

4. Ihania kuvia! Tuli ikävä Tallinnaan taas, ku oltiin siel joku aika sitte kavereiden kans. Ja joo haluun ostoksista postausta! Oli viissiin kiva reissu sul (:

5. Ihania kuvia ! :-) Ois mielenkiintosta käydä Tallinnassa, vaikka olenkin enemmän Tukholmassa kävijä ;)

1. Siitä onkii jo aikaa ku mä oon Tukholmassa käynyt, mutta kiiitti!

6. ihania kuvia olet ottanut, varmasti oli kiva reissu! olis kiva itsekin päästä jossain vaiheessa tallinnaan :-)

7. Oii ihana ulkoasu! Pikkuvinkkinä että mun silmään ainaki sopis jos kommenttiboksiki ois keskitetty :--)

1. kiitti :3 oon kokeillu pitää sitä keskitettynä, muttei ollu mun juttu :'D

8. Wau aivan ihania kuvia oot ottanu, mäkin haluisin käydä Tallinnassa! :-D Tee ihmeessä ostospostaus :-)

1. kiitos! ja siellä kannattaa oikeesti käydäkkii :-) suosittelen

9. Vähän kivan näköstä tallinnassa c: Tee ihmeessä ostospostaus, jos ostoksia on paljon!

10. tuntuu et kaikki on kohta käyny Tallinnassa tänä kesänä:D mut siis täytyy kyl sanoo et oot onnistunu aika täydellisesti ulkoasussa:))!

11. Mitä shoppauspaikkoja suosittelisit? :) Oon menossa elokuun ekaks viikonlopuks sinne, niin olis aikaa vähän kierrellä ja katsella.

1. rotermanni, viru keskus ja bussimatkan päässä olevat rocca al mare ja kristiine keskus on tosi hyviä paikkoja, suosittelen kovasti käymään!

12. Oon nolo enkä oo koskaan käyny Virossa! :---D Mutta siis joo pakko sanoo, että sulla on ihan täydellinen blogi ja varsinkin nää kuvat on ihan jumalattoman upeita!♥ Uusi lukija ilmottautuu siis ;)

13. Ihania kuvia oot ottanu! Oispa jo elokuu ja pääsis iteki Tallinnaan :)

1. kiitos, eipä oo enää kauaa aikaa että tääkin kuu on lopuillaan!