sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

amazing weekendddd

DSC_1190 DSC_1251 DSC_1261DSC_1253 DSC_1201 DSC_1204 DSC_1208 DSC_1207
Ihanaa pääsiäistä kaikille jo näin heti alkuun! Mun 'loma' alko heti älyttömän hyvin käyntiin. Perjantaina menin Julialle yöksi. Menin bussilla parin kilsan päähän karismasta ja kävelin sinne, enkä viittiny mennä torille ja toisella bussilla Julialle. Mut onneks nää lämpimät ilmat alko nyt. Koko kävelymatkan mulla on ihanan lämmin ja jouduin ottamaan takinkin pois. Siinä matkalla näin paljon leskenlehtiä, ekat kukat keväänä jotka oon nähny. Mutta juu, käytiin julian kanssa kaupassa ostamassa evästä ja päätettiin lähtee metsään eväsretkelle. Pysähdyttiin purolla, valokuvattiin ja nautittiin ilmasta. Nähtiin lisää kukkia ja koko kevään eka perhonenkii. Kun päästiin määränpäähän, eli korkeelle kalliolle, jossa oli ihanat maisemat, alettiin herkutella jätskillä. Juteltiin hirveesti maailman menoista ja pidettiin hauskaa, parin päähänpiston kera. Oltiin yhteensä suunnilleen seittemän tuntia ulkona. En tiiä, millon oon nauranu näin paljon ja pitäny näin hauskaa :-)
No tietenkin jotain inhottavaa tapahtu vastapainoks. Kolautin pään täysiä kallioon ja takaraivossa on ihana patti.. ja sitten vielä se huonompi juttu, nimittäin mun kännykkä pääs uimaan sinne puroon kotimatkalla. Onneks saatiin se toimimaan seuraavana päivänä, ja eikä sille kummempia tapahtunut.
Illalla katottii vähän vanhempi kauhuleffa Parents ja joku romanttinen draama.
Eilen käytiin shoppailemassa ja löysin ihanan hameen (musta tuntuu et puhun joka postauksessa hameista), mut en tietenkään sitä ostanu. Tietenkin ostin jotain muuta, vähän rannekoruja, vyön ja uuden eyelinerin (vihdoin ja viimein). 
Maantiedonkokeeseen oon lueskellu koko alueen nyt pariin kertaan, ens viikko on meinaan semmosta härdelliä ettette usko. Nyt kuuntelen täällä sisällä kun meillä remontoidaa ja kohta pitäs munkii varmaan mennä maalailemaan seiniä. 

2 kommenttia